En performance baseret kampagne er designet til at sikre øget salgsaktivitet for dig. I denne type kampagne påtager vi os ansvaret for at maksimere kampagnens præstation.
Aftalen er struktureret efter princippet om “no cure, no pay”, hvilket betyder, at I kun betaler for de leads / Salg der konverteres. Et salg defineres som en indgået aftale mellem jer og et lead, eller mellem leadet og et henvisningsleasingfirma, hvor I fungerer som leverandør.
Metode: Vi indsamler leads gennem kampagnen, som derefter videresendes til Leasingpartner. Efterfølgende når et lead bliver kreditgodkendt, overføres det til jer for at drøfte nærmere detaljer vedrørende køb af produktet.
Det er vigtigt at bemærke, at I selv er ansvarlig for salgsprocessen ved det kreditgodkendte lead. Dette inkluderer forhandlinger om pris, rabatter, leveringsbetingelser og øvrige vilkår.
Kampagnen repræsenterer en overbygning på en eksisterende ydelse, skræddersyede advertorials. Dette integrerer nye muligheder for vækst og salg uden yderligere finansielle forpligtelser, før konvertering finder sted.
Eksempel på en købssituation
Et lead køber et produkt hos leasingselskabet gennem leverandøren for 50.000 DKK + moms.
Leverandøren fakturerer leasingselskabet for den fulde købssum + 2,95 % af købssummen. I
dette eksempel udgør 2,95 % af købssummen 1.475 DKK + moms, som viderefaktureres til
selskabet. Dvs. leasingselskabet modtager en faktura fra leverandøren på 51.475 DKK + moms.
Se eksempler på Performance baseret kampagner her:
Oplev den ultimative sikkerhed og komfort med Anssems PTH 2000 Excelente
Mangler du ekstra plads til foder og sadelrum?
Del 2: Empulse Pro vil revolutionere hestevelfærd